Pentru ca nu putem fara..

Am terminat sesiunea pe care aprope ca nu am simtit-o…Asadar mi-am luat vacanta cateva zile. Si pentru ca nu pot sta degeaba prea mult timp, am inceput sa navighez pe net, printre randurile scrise de persoane care-mi sunt apropiate, persoane pe care de altfel le veti gasi in lista de blogroll nu peste mult timp.. Si cum am descoperit in mintea mea o idee care zacea demult acolo, fara sa am nici timp nici chef si nici curaj sa o scot la liman, am gasit momentul si motivatia perfecta azi!

Asadar, am stat si m-am gandit cu ce sa incep..si am ajuns la concluzia ca azi as posta cel putin 5 pagini numai cu informatiile pe care le am in momentul acesta, informatii care sunt sigura ca ar folosi celor care isi vor rupe din timpul lor pretios pentru a vedea cu ce mai imi bat capul..

So…here it goes!

 

Lasă un răspuns

